11:40

1403/01/30

دبستان شهید هندویان در پردیسان به بهره‌برداری رسید

به گزارش شهرپردیسان، هم‌زمان با هفته دولت، دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز شهید هندویان با حضور استاندار قم، خیران مدرسه ساز و مسوولان آموزش‌وپرورش این استان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم در حاشیه افتتاح این مدرسه به خبرنگار ایرنا، گفت: این دبستان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۱ مترمربع احداث شده است.

محسن پورگلیان افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه دارای چهار سالن و کارگاه و ۹ اتاق اداری و جانبی است.

به گفته وی، زیربنای این مدرسه ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع می‌باشد.

وی با بیان این‌که تاکنون حدود نیمی از مدارس قم توسط خیران احداث شده است، خاطرنشان کرد: مدرسه شهید هندویان توسط خیر محترم ابوالفضل هندویان ساخته شده است.

پورگلیان گفت: حاج ابوالفضل هندویان خیر مدرسه‌ساز تاکنون موفق به احداث و بهره‌برداری از مجتمع  آموزشی فرهنگی هندویان در شهرک پردیسان با چهار باب مدرسه، یک مسجد و ۲ سالن ورزشی شده است. 

وی با بیان این‌که این خیر مدرسه‌ساز چهار باب مدرسه دیگر در سطح شهر قم احداث نموده، افزود: مدرسه شهید مهدی هندویان ۷ یکی از این مدارس می‌باشد که امروز به بهره‌برداری رسید و بقیه مدارس نیز تا مهرماه تحویل آموزش‌وپرورش می‌شود. 

به گفته وی، مدارس احداثی آقای هندویان با نظارت و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان قم ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.