12:17

1403/02/06

ساخت بیمارستان فوق تخصصی مادر قم به کجا رسید؟

به گزارش شهرپردیسان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام سرمست، استاندار قم در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی مادر قم گفت: زیر ساخت‌های درمانی استان را بازبینی کردیم که علاوه بر بیمارستان امیرالمومنین(ع)، این بیمارستان هم در دستور کار بود تا بتوان با ارائه تسهیلات از ظرفیت آن در بخش‌های درمانی استفاده کرد.

او از تشکیل کارگروهی در حوزه معاونت عمرانی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی هم خبر داد و افزود: براساس این کارگروه از طرح‌های مختلف بیمارستانی بازدید خواهیم کرد تا بتوان آن‌ها را به نقطه بهره برداری برسانیم.

استاندار قم گفت: با تکمیل طرح‌های بیمارستانی در استان، دو هزار تخت به ظرفیت‌های درمانی قم اضافه می‌شود و می‌تواند استان ما را به قطب گردشگری سلامت تبدیل کند.

ارجمند،رئیس بیمارستان فوق تخصصی مادر هم  قم گفت: فاز نخست بیمارستان فوق تخصصی مادر قم شامل بخشی از اتاق‌های عمل، بخش‌های بستری، تصویربرداری، آزمایشگاه، درمانگاه و اورژانس تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او  افزود:با بهره برداری از ۲۲۰ تخت این بیمارستان، تعداد تخت‌های فعال استان قم به ۱۷۰۰ تخت خواهد رسید.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی مادر قم  ادامه داد: فاز دوم هم ۶ ماه بعد از افتتاح فاز نخست به بهره برداری می‌رسد که شامل سی سی یو، بخش قلب و سایر بخش‌ها خواهد بود.

بیمارستان فوق تخصصی مادر قم، در زیربنایی به مساحت ، ۴۰ هزار مترمربعی با ۱۴ اتاق عمل، ۸ بخش بستری، رادیولوژی و امکانات تخصصی و فوق تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی با پیشرفت ۸۷ درصدی در حال ساخت است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.