20:08

1403/01/10

سرانه ۲۱ متری فضای سبز در پردیسان / لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از وجود 21 متر مربع فضای سبز به ازای هر شهروند قمی در منطقه پردیسان خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان، محمد رمضانی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز در پردیسان نسبت به تمام شهر قم بالاتر و بسیار شاخص است، اظهار داشت: در حال حاضر در تمام محلات مسکن مهر و هزاره‌ها بوستان‌های بزرگ در اختیار مردم قرار داده شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم افزود: سرانه فضای سبز منطقه هشت ۲۱ متر است که شامل سرانه جنگلی و شهری می‌شود و سرانه فضای سبز شهری هم بیشتر از مناطق دیگر است.

رمضانی با قرار گرفتن بوستان غدیر در منطقه هشت شهر قم اشاره کرد و گفت: این بوستان آینده درخشانی دارد و پروژه‌های بزرگی در آن در حال اجرا است که از جمله می‌توان به شهربازی، برکه آبی، تالارها، رستوران و … اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه بوستان‌های شهری در منطقه هشت نسبت به دیگر مناطق شهری بسیار بزرگتر هستند، ادامه داد: می‌توان گفت منطقه پردیسان از لحاظ شهرسازی حداقل‌هایی از استانداردها را در خود جای داده و یکی از نشانه‌ها وجود همین بوستان‌ها است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه پردیسان علاوه بر اقدامات عمرانی به اقدامات فرهنگی زیادی نیاز دارد، افزود: تلاش کردیم با محوریت بوستان بانوان اقداماتی را برای خانواده‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.