22:16

1403/01/31

هیأت اندیشه ورز شبکه روشنا در پردیسان قم برگزار شد

به گزارش شهرپردیسان، هیأت اندیشه ورز شبکه روشنا با ارائه راهبردهای تبلیغی ویژه محرم بصورت مسأله محور و با تأکید بر آسیب های اجتماعی خاص پردیسان قم برگزار گردید.

 حجت الاسلام والمسلمین حامدی در این جلسه گفت: دهه اول محرم،دهه امربه معروف است با شعار تحول خواهی دراین مسأله از جمله ترویج گسترده امربه معروف، ازدواج،نماز در جامعه وظیفه اصلی و رسالت اساتید و مبلغین و مداحین  است  که در این زمینه باید همت و تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه پردیسان تأکید داشت: اهداف انقلاب اسلامی برخاسته از نهضت قیام امام حسین(ع) است که محرم و صفر  بهترین فرصت برای افزایش بصیرت و ارتقای معنویت درجامعه است.

حجت الاسلام علیزاده مدیر روشنای بهشت نیز درابتدا این نشست در سخنانی بیان کرد: مبلغین بصورت جهادی حتی در اوج گیری موج پنجم کرونا در ایام محرم با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در تبیین اهداف نهضت حسینی درتمامی عرصه ها و فرصت های تبلیغی ازجمله اماکن عمومی، بوستانها، مجتمع و…، حضورقابل چشم گیردارند که بصورت تیم های تخصصی از جمله تیم نماز، ازدواج و طلاق، اعتیاد و… بصورت تبلیغ تخصصی ایفای نقش خواهندداشت.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.