00:23

1403/02/01

بوستان۵۰ هکتاری در بلوار امام صادق(ع) پردیسان راه اندازی می شود

رمضانی

به گزارش شهرپردیسان، محمد رمضانی با اشاره به اینکه منطقه پردیسان فرصت‌های متنوع و جذاب سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی را در خود جمع کرده، اظهار داشت: سرمایه گذاری در پردیسان به سادگی می‌تواند در اندازه‌های بسیار وسیع تر از مناطق دیگر رخ دهد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به قیمت سرسام آور زمین در منطقه چهار شهر قم، ادامه داد: سرمایه گذار می‌تواند با همان قیمت ساخت، با هزینه بسیار کمتر برای زمین، عوارض و جریمه در پردیسان ساخت و ساز کند.

رمضانی با اشاره به اینکه مسئولان استانی هم باید جذب سرمایه گذار در پردیسان را تسهیل کنند، افزود: طرح پردیسان مربوط به سال ۷۲ است و آن زمان دیدگاه‌ها و خواسته‌ها متفاوت بود.

وی افزود: مسئولان در روزگار حاضر باید از دیدگاه دهه ۷۰ فاصله گرفته و شرایط امروز را درک کنند و ببینند که شهرداری چطور می‌تواند با این ضوابط شهر را اداره کند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم بوستان ۵۰ هکتاری در بلوار امام صادق(ع) را یکی دیگر از فرصت‌های منحصر به فرد سرمایه گذاری در پردیسان دانست و گفت: این بوستان موقعیت و توپولوژی بسیار زیبایی دارد و طرح‌هایی مانند شهربازی و رستوران برای آینده آن پیش‌بینی شده است.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.