به گزارش شهرپردیسان، محسن رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه شهرداری با تشکیل سازمان فناوری اطلاعات در حوزه هوشمندسازی و الکترونیکیسازی خدمات خود را منسجمتر کرد، اظهار داشت: تا اواخر سال ۹۷ بیشتر به پروژههای زیرساختی پرداخته شد تا بسترهای خدمات الکترونیکی فراهم شود و روکش آن به عنوان پورتال تعاملی شهرداری هم ایجاد شد و در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله سرویس شاخه در آن فعال شده است.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه اقدامات الکترونیک شهرداری بر بستر سامانههای تعاملی که بر روی پورتال Qom.ir بارگذاری شده ارائه میشود، تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که براساس هدفی که در برنامه قم ۱۴۰۰ پیشبینی شده بتوانیم به شاخصهای نسبی شهر هوشمند با الکترونیکی سازی خدمات دست پیدا کنیم.
رنجبر گفت: ایجاد گروهها، کانالهای اطلاعرسانی و غیره در راستای همافزایی و مشارکت در امور شهروندی از جمله ظرفیتهای سامانه شاخه است و چنانچه مردم عزیز از این بستر اشتراک گذاری اطلاعات و ایده استفاده کنند قطعا در توسعه شهر و خصوصا فضای شهر هوشمند موثرتر خواهند بود.