16:28

1403/02/06

آغاز به کار پویش ملی «به عشق مهدی هواداریم» در مسجد مقدس جمکران

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: پویش «به عشق مهدی هواداریم» با محوریت گره‌گشایی از کار دیگران و تثبیت نیمه شعبان به عنوان روز نمادین این کار، در قالب‌های گوناگون و از طریق رسانه‌های مختلف در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش شهرپردیسان، مهدی دانش آشتیانی با بیان اینکه میلاد حضرت مهدی (عج) از مناسبت‌هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر حضرت را فراهم کرده است اظهار کرد: بر این اساس پویش «به عشق مهدی هواداریم» با هدف راه‌اندازی جریان یکپارچه اجتماعی و رسانه‌ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه برای نیمه شعبان امسال برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گره‌گشایی در جامعه است.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شعار این پویش، «هوادار مهدی، هوادار مردم است» تعیین شده خاطرنشان کرد: تمام اقشار و به طور خاص آنان که دل در گرو امام عصر(عج) داشته و خود را منتظر آن حضرت می‌دانند می‌توانند با تولید محتوای مناسب و با لحن صمیمی در این پویش شرکت کنند.

وی ادامه داد: محورهای اصلی پویش هواداریم شامل گره‌گشایی از همسایگان با محوریت مساجد محل، ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف توسط صنوف، حضور در مراسم گلریزان نیمه شعبان در سراسر کشور و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی است.

مدیر هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: محتوای تولید شده می‌تواند در قالب بنر، خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت و آگهی در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها، نماهنگ، فلش ماب، تیزر، زیرنویس، خبر و حضور چهره‌ها در تلویزیون، تیز، مصاحبه و گفت‌وگو در رادیو، دعوت از چهره‌ها، پست موشن و استوری موشن در شبکه‌های اجتماعی و بیلبورد و استرابورد در قالب تبلیغات محیطی باشد.

وی با اشاره به چهار بعد شخصی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی پویش مذکور عنوان کرد: رویدادهای مختلفی برای کنشگری و همچنین برای مخاطبان مختلف در نظر گرفته شده که شامل سفیران مهدوی، فضاسازی شهری، فضای مجازی، مشتری‌مداری، اپلیکیشن‌های خدماتی، اجتماع بزرگ هواداران مهدوی، گلریزان، مراسم استغاثه و مشارکت در جشنواره‌های فرهنگی و هنری است.

دانش آشتیانی زمان‌بندی تبلیغی برای این پویش را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغات به صورت محیطی، شبکه‌های اجتماعی و رادیو و تلویزیون از هفته نخست اسفندماه آغاز شده و در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز از هفته دوم اسفندماه پی گرفته شده است ضمن اینکه در نیمه دوم اسفندماه و با حضور چهره‌های مشهور، بعد دیگری از تبلیغات پیرامون پویش «به عشق مهدی هواداریم» آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.