06:06

1403/02/06

آیت الله قوامی: روی «نظریه مقاومت» کار شود

آیت الله قوامی گفت: روی نظریه مقاومت باید کار بشود: کرسی نظریه‌پردازی، مقالات، همایش‌ها و … خیلی مهم است. آن‌چه تا الآن ما را نگه داشته مقاومت است؛ آن‌چه دشمن را به زیر می‌کشد مقاومت است؛ نه جنگ است نه مذاکره.

به گزارش شهرپردیسان، آیت الله قوامی امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه پردیسان با اشاره با سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا سلام‌الله‌علیه، ایشان را نمونه یک انسان هم‌زمان شجاع و تیزفهم دانست و تأکید کرد: شهادت حمزه باعث شد تا امیرالمؤمنین علیه‌السلام خلافت را کسب نکند. اگر او و جعفر بودند نمی‌گذاشتند فدک و خلافت غصب بشود.

امام جمعه پردیسان با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران خاطرنشان کرد: شهید چمران در آمریکا بود، تحصیلات عالی داشت اما وقتی دید فلسطین مورد ظلم واقع می‌شود، آمد در مصر آموزش نامنظم دید و بعد به لبنان و بعلبک رفت.

وی هم‌چنین با بیان این‌که حامیان شجاع و تیزفهم رهبری خصوصیاتی هم‌چون جناب حمزه دارند، گفت: یکی از سران قوا که اخیراً دارد شباهتی به جناب حمزه پیدا می‌کند، اگر بتواند راه بهشتی را پیش بگیرد و فسادی که تعفن آن همه را متأذی و متأثر می‌کند قلع و قمع کند، آن نقش را نسبت به رهبری پیدا می‌کند.

آیت الله قوامی با اشاره به این‌که نظریه مقاومت یک نظریه طبیعی و تکوینی است گفت: این نظریه الآن به نهضت جهانی مقاومت تبدیل شده است. هر کس مقاومت کرد، عزیز شد، مثل بشار اسد. هر کس مقاومت نکرد ذلیل شد، مثل محمد مرسی.

وی با برشمردن مصادیق مختلف نظریه مقاومت در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خاطرنشان کرد: مقاومت در انقلاب یعنی حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم. بدانید اگر از مظلوم حمایت کنید، تمام جهان در برابر سلطه مقاوم و منسجم می‌شود.

امام جمعه پردیسان با انتقاد شدید از تشتت و آشفتگی حاکم بر نهادهای متولی امر به معروف گفت: آشفته‌ترین سازمان ایران سازمان امر به معروف است که همه‌شان به جان هم می‌افتند و یک‌دیگر را قبول ندارند. هر کسی یک استقلالی دارد. این مقاوم نیست. مقاوم آن است که یک رئیس، ساختار و برنامه داشته باشد. این‌جا محل اختلاف نیست؛ ضرر می‌کنیم.

وی تأکید کرد: روی نظریه مقاومت باید کار بشود: کرسی نظریه‌پردازی، مقالات، همایش‌ها و … خیلی مهم است. آن‌چه تا الآن ما را نگه داشته مقاومت است؛ آن‌چه دشمن را به زیر می‌کشد مقاومت است؛ نه جنگ است نه مذاکره.

 

یک پاسخ

  1. Omega 3 fatty acids docosahexaenoic acid DHA and eicosapentaenoic acid EPA appear to decrease triglyceride levels what is viagra for women Although the association between obesity and elevated estradiol levels seems intuitive given the presence of aromatase in adipose tissue, the evidence is inconsistent across studies 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.