03:42

1403/01/29

استاندار قم: تمهیدات لازم برای تامین مرغ و تخم مرغ ماه رمضان اتخاذ شود

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان، خواستار اتخاذ تمهیدات لازم در زمینه تامین مرغ و تخم مرغ مورد نیاز این ایام و پیشگیری از بروز هرگونه کمبود و کاستی در این بازار شد.

به گزارش شهرپردیسان، سید محمدتقی شاهچراغی با حضور در یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور و بازدید از فرآیند ورود مرغ زنده، تا کشتار و آماده‌سازی برای عرضه به بازار مصرف، تامین مرغ و تخم مرغ ماه رمضان را نیز ضروری دانست.

وی در ادامه و در نشستی با مسئولان این واحد تولیدی اظهار داشت: رعایت موازین شرعی و مسائل بهداشتی در کشتارطیور، اصل بسیار مهمی است که خوشبختانه در این کشتارگاه این موارد به خوبی رعایت می‌شود.

شاهچراغی بر اهمیت حمایت از امر تولید اشاره و تصریح کرد: با حضور کارشناسان و متخصصان امر و تسهیل در فرآیندهای قانونی، شرایطی ایجاد شود تا از ظرفیت‌های موجود در این کشتارگاه در راستای توسعه تولیدها و عرضه به بازار مصرف استفاده مناسبی گردد.

وی ادامه داد: از سوی دستگاه‌های ملی نیز در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های حمایتی و تولید محصول‌های بسته‌بندی شده دام و طیور پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

استاندار قم با قدردانی از تلاش تولیدکنندگان و عوامل دست اندرکار تامین کالاها و مواد پروتئینی مورد نیاز شب عید استان، بر لزوم پیگیری جدی برای رفع مشکل‌ها و دغدغه‌های تولیدکنندگان و نیروی کار شاغل در بخش دام و طیور تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.