00:10

1403/01/10

اعتراف سارقان منزل به ۲۲ فقره سرقت در قم

فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۲ سارق غیربومی منزل و اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان با حضور در مناطق مرفه نشین، برخی منازل را از قبل شناسایی و در فرصتی مناسب از طریق تخریب درب اقدام به سرقت کرده و از استان خارج می شوند.

فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در ادامه با مشخص شدن حضور مجدد متهمان در شهر قم، مخفیگاه شان شناسایی شد و کارآگاهان در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

میرفیضی با بیان این که افراد مذکور دارای سوابق متعدد و اهل یکی از استان های غربی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به ۲۲ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری سارقان ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری ۲ سارق یکی از فروشگاه های بزرگ قم و اعتراف متهمان به ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی در این رابطه خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: عوامل حراست یکی از فروشگاه های بزرگ در قم حین مراجعه به انبار فرعی فروشگاه متوجه خروج یک دستگاه وانت پیکان حامل۴ دستگاه ماشین لباسشویی با ۲ نفر سرنشین از انبار شده که پس از تعقیب، خودرو متوقف و هر ۲ نفر سرنشین آن متواری می شوند.

وی گفت: با دریافت این خبر موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت، متهمان دستگیر شدند و طی تحقیقات صورت گرفته به سرقت ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی در نبود نگهبان در ۸ مرحله از انبار این فروشگاه اعتراف کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: در ادامه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد و هر ۳ نفر به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در خاتمه بر لزوم نظارت بر ورود و خروج کالا با حجم بالا در فروشگاه های بزرگ، درج شماره سریال های اموال ورودی به انبارها و تعویض قفل و تجهیزات ایمنی اماکن نگهداری کالا پس از اخراج یا تغییر کارکنان شاغل تاکید کرد.

یک پاسخ

  1. buy generic cialis The beliefs of elves steroids raise blood pressure warriors are the strongest, and for the which copd medications are best with hypertension future of the entire elves, can flecainide lower blood pressure they should be the first to fall into darkness

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.