22:27

1403/01/31

افتتاحيه ويژه پروژه هاي هفته دولت در پرديسان

به گزارش شهرپردیسان، بازدید از پروژه خط انتقال فاضلاب پردیسان، کلنگ زنی ساختمان خوابگاه شماره دو دانشگاه حضرت معصومه(س)، افتتاح پایگاه‌های سلامت پردیس، آغاز به کار مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس شهرک پردیسان و دیدار با خانواده شهید طاهری و جانباز 70 درصد آقای طاهری ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های روز نخست هفته دولت بود که در استان قم انجام شد.

بازدید از اجرای طرح خط انتقال اضطراری فاضلاب مسکن مهر شهرک پردیسان قم که هدف آن رفع مشکل دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب این منطقه است، نخستین طرحی بود که از سوی دکتر بهرام سرمست استاندار قم انجام شد.

این پروژه که 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جمعیت 120 هزارنفری را تحت پوشش خود قرار می‌دهد؛ تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه، کلنگ احداث ساختمان خوابگاه دانشجویی شماره دو دانشگاه حضرت معصومه(س) بر زمین زده شد.

استاندار قم در این آیین، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: جا دارد به همه دولتمردانی که در تلاش‌اند خدمت صادقانه به مردم ارائه دهند خدا قوت بگوییم.

بهرام سرمست گفت: در دانشگاه‌های کشور محیط‌های خوابگاهی محیطی برای دانشجویان غیربومی به‌حساب می‌آید که بتوانند با آرامش به درس و تحصیل خود ادامه هند.

وی افزود: دانشگاه حضرت معصومه(س) با توجه تک جنسیتی بودن، مورد اقبال خانواده‌ها بوده و از این نظر ظرفیت توسعه دارد و باید این دانشگاه توسعه پیدا کند.

استاندار قم ادامه داد: ما امروز این طرح را کلنگ زنی می‌کنیم و انتظار داریم دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز نهایت تلاش خود را برای به اجرا درآوردن به‌موقع پروژه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به غیرحضوری بودن آموزش‌های دانشگاه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور باید پروتکل‌های بهداشتی به‌دقت رعایت شده و سلامت دانشجویان را تضمین کنیم.

در ادامه، فعالیت رسمی مرکز خدمات جامعه سلامت پردیس قم آغاز شد، این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با زیربنای یک هزار و 50 مترمربع با مشارکت وزارت بهداشت و بنیاد علوی ساخته‌شده است.

در پایان نیز، مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس شهرک پردیسان قم به‌ویژه سالن ورزشی چندمنظوره آن که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده با حضور استاندار قم و احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام ذوالنور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.