21:44

1403/01/31

افتتاح مجموعه مدیریت بحران و رونمایی از تجهیزات خدمات شهری پردیسان

سالن چند منظوره عترت در شهر پردیسان واقع در بلوار بهشت با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و مدیران شهر قم افتتاح شد.

 

به گزارش شهرپردیسان، مجموعه مدیریت بحران و سالن چند منظوره عترت در شهرپردیسان عصر دوشنبه با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و همچنین مدیران شهرداری به بهره برداری رسید.

برای ساخت این سالن ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است و مساحت این پروژه ۱۵۰۰ مترمربع شامل محوطه، سوله ، دفاتر و انبارها است.

این سوله در وضعیت بحران مقر فرماندهی و هدایت بحران خواهد بود و هدف از ایجاد آن خدمت‌رسانی سریع و به‌هنگام در بحران‌ها، اسکان اضطراری و انبار تجهیزات مورد نیاز بحران است.

در وضعیت عادی هم این سوله می تواند کاربری فرهنگی، آموزشی و مهارتی و ورزشی داشته باشد.

یکی دیگر از بخش‌های این افتتاحیه، مربوط به رونمایی از تجهیزات آتش‌نشانی بود که با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور صورت گرفت و ایشان در جریان جدیدترین امکانات آتش‌نشانی قم قرار گرفتند.

۵۲  دستگاه شامل ست هیدرولیک، پمپ پرتابل، ژنراتور، ست پنوماتیک، اوپنرهیدرولیک، ساو همه کاره، شیر هیدرانت، دستگاه AFT، ۴۰۰ دست لباس عملیاتی و دستکش و ۱۵۰ عدد بوت عملیاتی از جمله این تجهیزات هستند.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.