23:13

1403/01/31

امام جمعه پردیسان: تمام خسارت‌های وارد شده به اموال عمومی باید از اموال سلبریتی‌ها جبران شود

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ اول مهرماه ۱۴۰۱ با اشاره به سفر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل در نیویورک گفت: رسانه‌ها اگر حریت داشته باشند باید دیدگاه‌ها و مواضع نمایندۀ ملت ایران در این سفرها را منعکس کنند. حرکت رئیس جمهور قابل تحسین است. اینکه در خاک آمریکا عکس سردار دلها به دست رئیس جمهور به نمایش دربیاید این‌ها از برکات این سفر است.

 

وی با اشاره به رکوردشکنی حرکت اربعین گفت: برای به حاشیه بردن این حرکت توطئه چیده شده بود، اما این حرکت با شکوه تمام صورت گرفت و مردم عراق میزبانی بسیار خوبی از زائران داشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامدی با اشاره به وقایع روزهای اخیر و آشوبهای صورت‌گرفته در نقاط مختلف کشور گفت: سران قوا در روزهای نخستین به این موضوع رسیدگی کردند و عده‌ای از صاحب‌نظران در خصوص این موضع‌گیری عجولانه انتقاد داشتند و فکر میکنند جایی برای این موضوع وجود نداشت. برخی غیرمسئولانه و صراحتاً به دروغگویی پرداختند و زمینه را همین‌ها برای سوء استفادۀ دشمنان فراهم کردند.  مرگ این خانم فقط یک بهانه برای تکرار اتفاقات و فتنه‌های گذشته بود.

 

امام جمعه پردیسان افزود: فضای مجازی یله و رهای کشور زمینۀ شکل‌گیری اقدامات هنجارشکنانه و دردناکی مثل آتش زدن مسجد و پرچم کشور شد. در این باب باید یک مطالبۀ عمومی شکل بگیرد، اینطور نمی‌شود، در این عرصه ما ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد. صداوسیما در شبکه‌ها یک تعدادی را به عنوان فوتبالیست و بازیگر مطرح کرد و این‌ها را باد کردند. ما خودمان اینها را بزرگ کردیم و حالا از آنها می‌ترسیم. این وطن‌فروشهایی که به دست خود ما بزرگ شدند، بلای جان کشور شده‌اند.

 

امام جمعه پردیسان با تأکید بر اینکه این حوادث نباید ما را به خود مشغول کند گفت: باید مراقب تحولات منطقه آسیای مرکزی و آذربایجان و ارمنستان باشیم. این برنامه‌ها اتفاقی نیست و صهیونیست‌ها به دنبال توطئه‌هایی در کشورهای همسایۀ ما هستند.

 

خطیب پردیسان تأکید کرد: مطالبه مردم و نمازگزاران این است که دستگاه قضا با تمام کسانی که با غرض یا برای خودنمایی آرامش جامعه را هدف گرفته‌اند باید قاطعانه برخورد کند. تمام خسارتهای مالی که به واسطه این اظهارنظرها صورت گرفته باید از اموال این افراد گرفته شود. این‌ها مالشان به جانشان بند است. بانکها و آمبولانس‌ها مال مردم است. صداوسیما با این افراد پولهایی رد و بدل می‌کند، بعد طرف اعلام میکند من حاضر نیستم یک فریم از من پخش شود. تو غلط میکنی. با پول بیت المال گردنتان کلفت شده است و برای مردم شاخ و شانه می‌کشید.

 

وی با تأکید بر اینکه تکلیف و وظیفه همه مطالبه‌گری است گفت: در ماجرای فضای مجازی بایستید و مطالبه کنید. تأثیر دارد. الآن فرصت مناسبی است. باید پلتفرم‌های داخلی جایگزین خارجی شود.

 

امام جمعه پردیسان به دستگاه قضا هشدار داد: جنایتی بدتر از تمام جنایتها رخ داد و آن کشیدن چادر از سر ناموس مردم در مملکت امام زمان بود. این کار قابل تحمل نیست برای ما. دستگاه قضایی در اسرع وقت تمام افرادی که در این باب دخالت داشتند باید دانه دانه محاکمه کند و به اشد مجازات محکوم کند. این مطالبۀ همگانی است. جوانان باغیرت هسته‌هایی را در شهرهای مختلف شکل داده‌اند تا اگر از مسئولان حرکتی نبینند، خودشان این افراد را پیدا کنند و مجازات کنند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.