20:36

1403/02/04

امام جمعه پردیسان: دولت در کنترل تورم با سرعت، دقت و قاطعیت عمل کند

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با رهبری گفت: مجموعۀ این نکات و بیانات را می‌توان منشور مسئولیت نام گذاشت. مسئولین باید هم از غرور و هم از انفعال پرهیز کنند، در نظام اسلامی مسئولین نباید از تحقق اهداف ناامید و مأیوس شوند.

 

وی در خصوص انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی گفت: بانک‌ها در اقدامی بی سابقه لیستی از بدهکاران کلان را در منظر دید عموم قرار دادند. این قدم مهمی است، اما کافی نیست. مردم باید بدانند که در سالهای گذشته چه کسانی از منابع بانکها منتفع شده‌اند و نم پس ندادند. باید اطلاعات تکمیلی نیز ارائه شود و از همه مهم‌تر ورود قوۀ قضائیه است. باید با برخورد با این افراد بازدارندگی لازم هم ایجاد شود.

 

وی با تأکید بر لزوم کنترل تورم گفت: برخی دستگاه‌های نظارتی فقط امر می‌کنند که قیمت‌ها برگردد. اما عملا ثابت شده با این دستورها اتفاقی نخواهد افتاد. نظارت لازم است. با افزایش قیمت‌ها اصلا از دستگاه‌های نظارتی خبری نیست، اما وقتی صدای اعتراض بلند می‌شود تازه مصاحبه‌ها شروع می‌شود. انتظار از دولت انقلابی این است که عمل اتقلابی داشته باشد، یعنی با سرعت و دقت و قاطعیت برخورد کند.

 

وی افزود: دلال بازی از مشکلات عمدۀ کشور ماست و کسانی هستند که با پول‌های بادآورده نبض اقتصاد را به دست گرفته‌اند. انتظار از دولت این است که در این خصوص به وعده‌های خود عمل کند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.