18:03

1403/01/31

امام جمعه پردیسان: غربی‌ها در عمل به تعهداتشان صادق نیستند

نماز جمعه پردیسان

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ١٣ اسفندماه ۱۴۰۰ با بیان اینکه حرص و طمع، پول، تبعیض، علم و فناوری در جهت کشتار انسان‌ها، غارت ضعیفان و ابتذال اخلاقی و جنسی را از مصادیق جاهلیت جدید در بیان رهبر انقلاب عنوان کردند و گفتند: غربی‌ها به این جاهلیت افتخار دارند. راه مبارزه با این جاهلیت نیز تقویت ایمان، قوت و استحکام نظام اسلامی و شناخت این جاهلیت است.

 

خطیب پردیسان گفت: بحران اخیر منطقه و جنگ اوکراین مصادیق شیطنت‌های آمریکاست. آمریکا در متن و بطن این بحران قرار دارد. آن‌ها از زیاده‌خواهی خود کوتاه نیامدند تا کار به اینجا کشید.

 

امام جمعه پردیسان افزود: غربی‌ها به شکل دوگانه رفتار می‌کنند. هفت سال است که یمن درگیر جنگ است، از احدی صدا در نمی‌آید. اما در این هفت روز جنگ اوکراین همه جا را پر کرده‌اند و از همه امکانات برای محکومیت آن استفاده می‌کنند.

 

خطیب پردیسان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: این توافق می‌توانست ظرف یک ساعت اتفاق بیفتد اما یازده ماه است که به جهت زیاده‌خواهی وقت تلف می‌کنند. کسی که خود تعهداتش را زیر پا گذاشته‌ از ما توقع تعهد دارد. این‌ها صادق نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.