21:54

1403/02/06

امام جمعه پردیسان: مردم تا ساماندهی و پاک‌سازی کامل فضای مجازی به مطالبه‌گری ادامه خواهند داد

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۸ مهرماه ۱۴۰۱ با اشاره به اینکه این فتنه با حضور مردم در صحنه و بصیرت آنها خنثی شد گفت: این حوادث تلخ باید ریشه‌یابی شود و برخوردهای لازم هم صورت گیرد. چون برنامه‌ی کوچک و ساده‌ای نبود. این ماجرا هزینه‌های مالی و حیثیتی برای کشور داشت، چون برنامه‌ی این‌ها زیر سوال بردن اقتدار نظام بود. مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشود.

 

وی با بیان اینکه تفاوت این اغتشاشات با دفعات قبل این بود که محوریت این ماجرا انکار یک واجب الهی و ضروری دین بود، گفت:  این برنامه را نمیتوانیم هم‌پایه‌ی اعتراضات اقتصادی و معیشتی قبلی بگذاریم و رأفت‌های دفعات قبل را داشته باشیم. بسیاری از این لیدرها برای بار دوم و چندم دستگیر شده‌اند. از طرفی موضوع ماجرا انکار ضروری دین است و لیدرهای آنها خیلی به رأفت و رحمت ما امیدوارند.

 

وی افزود: در کشوری مثل عربستان با وجود مخالفت‌ها و مشکلات فراوانی که دارد، کسی اگر به مخیله‌اش خطور کند که مخالفت با حکومت داشته باشد، گردنش زده می‌شود‌. صدها نفر را در یک روز گردن زدند، آب از آب تکان نخورد‌. اما ما تا بخواهیم به پرونده‌ها رسیدگی کنیم ماجرا فراموش شده و از یاد مردم رفته است. حتی در قبال افراد فربب‌خورده نیز باید برخورد شود و خسارت از آنها گرفته شود. برای جوانان فریب‌خورده باید دوره‌ی آموزشی برگزار شود. نباید به سادگی آزاد شوند. باید از توطئه‌ها آگاه شوند و بفهمند که چه کسانی پشت ماجرا هستند.

 

حجت الاسلام حامدی گفت: نماینده‌ی مجلسی که در تلویزیون نظام را به قتل متهم کرد و عمامه‌به‌سری که به نفع اغتشاش‌گران فتوا داد، باید تکلیفشان روشن شود. با تمام اینها باید به اندازه‌ی جرمشان برخورد شود. مطالبه‌ی ما از قوه‌ی قضائیه این است که تمام این گروه‌ها با قاطعیت و فوریت و به شکل علنی به سزای اعمالشان برسند.

 

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی مورد ظلم واقع شد گفت: مظلومیت آنها این است که هم باید سنگ بخورند و هم از اینها دفاع کنند و امنیتشان را تأمین کنند‌. این نیرو در اوج اقتدار باب شهادت را باز نگه داشت و برای تأمین امنیت هزینه داد. برای همه‌ی آنها آرزوی توفیق داریم.

 

خطیب جمعه پردیسان با تأکید بر اینکه این بلوا بر بستر فضای مجازی، توییتر، اینستاگرام و تلگرام ایجاد شد گفت: ایتا که پیام‌رسان داخلی ماست به دلیل عدم حمایت دولت نمی‌تواند از کاربران پشتیبانی کند‌. در ماجرای آبان ۹۸ نیز آنقدر از پیام‌رسان‌های بومی حمایت نکردند تا به شکست برسد‌.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامدی افزود: نباید از تبعات برخورد بترسیم. چرا مدیریت فضای رسانه‌ای کشور باید در اختیار پلتفرم‌های خارجی باشد که اصل اقتدار نظام و قانون اساسی را زیر سؤال ببرند؟ به محض اینکه پلتفرم‌های خارجی فیلتر میشود، اغتشاشات کنترل می‌شود. مطالبه‌ی ما این است که با جدیت و قاطعیت مطالبات حضرت آقا در خصوص ساماندهی فضای مجازی را اجرایی کنند و اعلام می‌کنیم تا حصول نتیجه این مطالبات را ادامه خواهیم داد.

 

امام جمعه پردیسان گفت: کسانی که به هر دلیلی در این موضوع کوتاهی کردند بدانند در تمام این انحرافات و خون‌ها شریکند. این بار با دفعات قبل متفاوت است. سران قوا باید نسبت به این مطالبه‌ی مردم پاسخگو باشند. کدام کسب و کارهای مجازی کساد میشود؟ قمار و مسائل دیگر کساد میشود؟ کسی تردید ندارد که جوان‌ها باید شاغل شوند، اما به چه قیمتی؟ به قیمت به باد دادن کشور؟ به قیمت از بین بردن امنیت و ریختن خون مردم؟ در همین شلوغی‌ها و فتنه‌ها بسیاری از کسب و کارها آسیب دید و از بین رفت، چرا این را نمی‌بینید؟

 

حجت الاسلام حامدی تأکید کرد: باید برای کوچ به پیام‌رسان‌های داخلی زمینه را فراهم کنیم و اقناع‌سازی انجام دهیم. مردم نباید اجازه دهند این مطالبه‌گری ساکت شود. آنقدر باید مطالبه ادامه پیدا کند که این ابزار از دست دشمن گرفته شود. وزرای ارتباطات و اقتصاد و صمت باید پای کار بیایند، این اتفاق به شرط اراده مسئولین قابل تحقق است.

 

خطیب پردیسان با اشاره به حملات سپاه به مواضع تجزیه‌طلبان در کردستان عراق گفت: صدای این عملیات بدون تردید به باکو، صهیونیست‌ها و اردوغان خواهد رسید. آنها قصد جابه‌جایی مرزها در شمال ایران را دارند. بعد از این موشک‌بارانها، نخست‌وزیر کشور آلبانی که پناهگاه منافقین است گفت کار ما برای نجات جان منافقین است، نه برای آنکه برنامه‌ی سیاسی داشته باشند یا ما از آنها حمایت کنیم. آنها فهمیده‌اند که ما شوخی نداریم. هر اقدامی که منافع ملی و امنیت ما را تحت تأثیر قرار دهد، با پاسخ نظامی ایران روبه‌رو خواهد شد.

29 پاسخ

  1. بازتاب: mossberg 12 gauge pump
  2. بازتاب: mejaqq alternatif
  3. بازتاب: greenapplesgarden.com
  4. بازتاب: Packman extract
  5. بازتاب: massage outcall Bangkok
  6. بازتاب: bonanza178
  7. بازتاب: http://bonanza178.pl/
  8. بازتاب: rajabandarq
  9. بازتاب: slot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.