07:49

1403/02/01

امام جمعه پردیسان: ملت ایران به سپاه اطمینان و اعتماد دارد

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ با اشاره به دغدغه‌های موجود در خصوص فضای مجازی گفت: این موضوع مطالبه جدی است. دشمن سوار این عرصه شده و افکار عمومی را هدایت می‌کند. ما این فضا را در اختیار آنها قرار داده‌ایم. دشمن به درون منزل ما آمده و ما غفلت می‌کنیم. هر مشکلی که هست قابل تدبیر است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامدی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفتند: در عملیات اخیر فلسطینی‌ها دیده شد که امنیت رژیم صهیونیستی بسیار آسیب‌پذیر است. ما با حضور در راهپیمایی روز قدس ان شا الله آخرین میخ را بر تابوت این رژیم جعلی خواهیم کوبید.

 

امام جمعه پردیسان با محکومیت حملۀ اخیر به مسجد شیعیان در افغانستان گفت: به نهادهای بین المللی امیدی نیست. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید فعالتر عمل کند و صدای این مظلومان را به همه برساند.

 

خطیب پردیسان با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه گفت: سپاه یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است. این نیرو بیشترین نقش را در حفاظت از انقلاب در عرصه‌های مختلف داشته است. در حرکت عزیزان سپاهی ما اخلاص وجود دارد.

 

وی افزود: ثمرۀ توفیقات سپاه این است که دشمنان ما همۀ توان خود را صرف سپاه‌هراسی کرده‌اند. اما ملت به این دستگاه اطمینان دارد. امیدواریم خداوند هر چه بیشتر بر عزت و اقتدار این عزیزان بیفزاید.

 

امام جمعه پردیسان با اشاره به شکست آمریکا در حملۀ نظامی به ایران در صحرای طبس گفت: این رخداد طبیعی نبود. معجزه و امداد غیبیۀ الهیه بود. این وعدۀ خدا بود که إن تنصروا الله ینصرکم. این ملت در مسیر حق حرکت و ایستادگی کرد و خدا هم او را یاری کرد. ما باز هم به وعدۀ الهی امیدواریم. با همین اطمینان هم در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.