08:51

1403/01/31

امام جمعه پردیسان: ملت ایران دکترین هزار خنجر و هزار زخم دشمن را به شکست خواهد کشاند

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۲۲ بهمن ۱٤٠٠ با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفتند: رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش بر مسئله جهاد تبیین تاکید کردند. سیاست قطعی رسانه های معاند اسلام تحریف واقعیات است. آنها میخواهند نقاط پیشرفت و موفقیت کشور دیده نشود.

 

خطیب پردیسان افزود: نباید اجازه داد بر حماسه های چهل سال گذشته گردوغبار بنشیند. در مقابل دشمن باید حالت تهاجمی داشته باشیم. نباید از برکات به دست آمده غافل شویم. در بسیاری از عرصه ها ما حتی جزو پنج کشور اول جهان هستیم اما تمام تلاش دشمن ابن است که کسی این را نبیند. تمام این دستاوردها با وجود کلی موانع و مشکلات و تحریم و خیانت به دست آمده است.

دشمن در جنگ سخت و نرم و نفوذ نتیجه مطلوب نگرفته است

امام جمعه پردیسان تاکید کرد: دشمن در جنگ سخت و نرم و نفوذ نتیجه مطلوب نگرفته است و امروز به دنبال برنامه هزار زخم و هزار خنجر رفته است. این دکترین امروز مطرح شده است و می خواهند از این طریق نظام را از پا دربیاورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامدی افزود: دکترین هزار خنجر بر ده اصل و برنامه استوار است. از جمله مخفی کردن دستاوردها، بزرگنمایی مشکلات، بزرگنمایی و تسری فساد، ناامید کردن مردم، کشته سازی در تمام اعتراضات، حمایت از نامزدهای ناکارآمد در انتخابات، تخریب چهره خدمتگزاران و قهرمانان کشور. این کشور در بین این برنامه ها این دستاوردها را به دست آورده است.

 

امام جمعه پردیسان تاکید کرد: ما باید در بحث جهاد تبیین احساس وظیفه کنیم و به جامعه آگاهی بدهیم. از مسئولین انتظار داریم با تلاشهای خود این توطئه دشمن را خنثی کنند.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.