12:56

1403/02/01

امام جمعه پردیسان: نیروهای مسلح به شیطنت صهیونیست‌ها پاسخ دهند

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری گفت:  برخی مصداق صم بکم هستند، نمی‌بینند و متوجه نمی‌شوند که ضعیفان در دنیا پامال می‌شوند. هر چه ضعیف‌تر باشیم حقوقمان تضییع می‌شود. لذا قدرت ملی امری حیاتی برای کشور است.

 

وی افزود: هستند خواصی که فریب خوردند یا با غرض از موقعیت و سوابق خود برای اغواگری مردم استفاده می‌کنند. در جنگ روانی بهترین سلاح تبیین مفاهیم عالی اسلامی است.

 

خطیب پردیسان با اشاره به ارسال ماهواره نور ۲ به مدار پانصد کیلومتر زمین توسط سپاه گفت: کسانی که در خارج اهمیت این موضوع را میدانند به این موضوع زیاد پرداختند. این اقدام نمایشی از قدرت و اقتدار ایران در این برهه حساس بود. آنها روی تقارن این کارها با مذاکرات حساب میکنند. اخیراً هجمه علیه سپاه افزایش پیدا کرده است چون دشمن می‌داند اگر سپاه زمین بخورد، هدف تغییر نظام محقق می‌شود. هدف آنها از کار انداختن این نیروی ولائی و توانمند است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامدی در خصوص مذاکرات احیای برجام  همزمان با افزایش قابل توجه وصول درآمد صادرات نفت و گاز یادآور شد: ایران الآن دست برتر را دارد، لذا باید با اقتدار مذاکره کرد. مطالبه مردم این است که با عزت و اقتدار از حقوق ملت ایران دفاع کنند و در مقابل دشمنان کوتاه نیایند.

 

امام جمعه پردیسان با تأکید بر لزوم انتقام خون شهدای مدافع حرم که در حملات اخیر اسرائیلی‌ها به شهادت رسیدند گفت: باید در زمان مناسب درسی مناسب به آنها داده شود. تأسیسات امنیتی آن‌ها در تیررس ماست و ان شاء الله این شیطنت‌ها به زودی پاسخ داده خواهد شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.