12:37

1403/02/01

امام جمعه پردیسان: همت دولت بر جراحی اساسی اقتصاد کشور است

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت ١٤٠١ با اشاره به سفر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به ایران گفت: پیام این سفر برای آنها که به دنبال نابودی سوریه بودند این است که بدانند که سوریه سر جای خود هست و تلاش آنها برای تضعیف محور مقاومت به جایی نخواهد رسید.

 

وی با اشاره به بیانات رهبری در جمع کارگران گفت: ناامنی شغلی فقط ناشی از قراردادهای موقت نیست. یکی از عوامل آن ضرباتی است که به تولید ملی وارد میشود. بحث واردات بی رویه تولید ملی را تضعیف می‌کند و این خنجری بر قلب تولید کشور است.

 

امام جمعه پردیسان افزود: اگر بناست ما در این مسیر قدمی جهادی برداریم، راه آن این است که با مصرف کالاهای داخلی به تولید ملی کمک کنیم. اگر مسئولین هم توجه ندارند مردم خودشان تولیدات ملی را مطالبه کنند تا کارگران دغدغه امنیت شغلی نداشته باشند.

 

امام جمعه پردیسان در خصوص جایگاه محوری معلمان در تربیت نسل جدید گفت: به گفته رهبری این کار تنها از عهده معلمان بر می‌آید که متأسفانه امروز سرگرم حل مشکلات معیشتی خود شده‌اند. سطح توقعات از آموزش و پرورش بالاست و رهبری از برخی مسایل در بحث آموزش و پرورش گلایه‌مند بودند. در برخی مطالب کم کاری شده است.

 

خطیب پردیسان در خصوص اصلاحات اقتصادی دولت گفت: اصلاح توزیع یارانه‌ها از وعده‌های جناب آقای رئیسی بود و مجلس هم دولت را به این کار ملزم کرده است‌. دولت همت کرده است این برنامه عقب مانده را به ثمر برساند که یقینا سختی‌هایی هم دارد اما این جراحی برای اصلاح اقتصاد ضروری است.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.