06:10

1403/01/31

امیر آبادی در نمازجمعه پردیسان: اراضی ۵۶۰ هکتاری  پردیسان برای ویلایی شدن باید به ۱۶۰۰ هکتار تبدیل شود

به گزارش شهرپردیسان، دکتر امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پس از خطبه‌های نماز جمعه پردیسان با گرامیداشت یوم الله نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفتند: روز به روز ابعاد این اتفاقات بهتر برای مردم ایران روشن میشود و دست پنهان دشمنان بیشتر آشکار میشود. این فتنه یک کودتای سیاسی علیه ملت ایران بود و فتنه‌گران در آن مقطع زیر بار قانون نرفتند و به ملت ایران ظلم کردند و اجازه بهره‌برداری از حضور پرشکوه مردم ایران در انتخابات را ندادند.

وی در خصوص ابعاد پیچیده و جنگ ترکیبی دشمن در فتنه اخیر تأکید کرد: دشمن تمرکز خود را روی اقشاری گذاشته است که حاضرند برای انقلاب و نظام خون بدهند. ما نباید کوتاه بیاییم، مخصوصا در شهر مقدس قم. طلبه‌ای که در قم امر به معروف و نهی از منکر میکند باید حمایت شود. آن نیروی انتظامی که حمایت نمیکند، باید بداند که قانوناً مسئول است. اگر مسئولی از آمران حمایت نکند جریمه و شلاق و زندان دارد. اگر مأموری با آمر برخورد کند باید با او برخورد شود و نباید در برابر او کوتاه بیاییم. کوتاه آمدن از امر به معروف و نهی از منکر یعنی کوتاه آمدن از اصول اساسی جمهوری اسلامی، یعنی ساقط کردن جمهوری اسلامی با دستان خودمان.

دکتر امیرآبادی در خصوص مشکلات پردیسان گفت: اراضی ۵۶۰ هکتاری  پردیسان برای ویلایی شدن باید به ۱۶۰۰ هکتار تبدیل شود. بنا به گفتۀ قرارگاه خاتم، تأمین زیرساختهای این اراضی به شرط تأمین بودجۀ کامل ده سال طول میکشد که در حال حاضر هیچ بودجه‌ای وجود ندارد. همۀ ما طرفدار ویلایی هستیم و مشکلات آپارتمان‌سازی را میدانیم، ولی باید با مردم صداقت داشته باشیم و نمیتوانیم قبول کنیم مردم وارد یک خانۀ ویلایی بدون آب و برق و گاز شوند.

نماینده قم با اشاره به جدیت دولت و مجلس در موضوع ساخت یک میلیون مسکن در سال گفت: آقای رئیسی در این خصوص نباید عذرخواهی کند. ما نماینده‌ها این قانون را تصویب کرده‌ایم. چهار میلیون مسکن قانون مجلس است. ما کار کارشناسی کرده‌ایم و بحث کرده‌ایم. نهایت مطلب این شد که شخص آقای وزیر در خصوص قم تصمیم بگیرد و ایشان نیز موضوع را به استاندار تفویض کردند.

وی با اشاره به پیش‌بینی ساخت شهرها و شهرکهای جدید در استان در طرح نهضت ملی مسکن گفت: شهر پرنیان یک شهر جدید و مستقل است که کاملاً ویلایی است. برای کارگران نیز شهرکی ۳۰۰ هکتاری در جوار ترمینال و شهرک شکوهیه ساخته خواهد شد که جزو محدودۀ شهر قم است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.