12:03

1403/01/31

انتقاد از وضعیت اماکن تجاری پردیسان/مردم مطالبه به‌حقی در این زمینه دارند

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: تجاری‌های پردیسان جزو دغدغه‌های مهم و به‌حق مردم است که لازم بوده تا با حمایت مجموعه مدیریت استان، نرخ تجاری‌های شهری به این منطقه نیز سرایت کند.

به گزارش شهرپردیسان، روح‌الله امراللهی در گفت‌وگویی، با انتقاد از وضعیت اماکن تجاری پردیسان اظهار داشت: تجاری‌های پردیسان جزو دغدغه‌های مهم و به‌حق مردم است، مبلغ دریافت شده در تمدید تجاری‌های پردیسان بسیار بیشتر است و لازم بوده تا با حمایت مجموعه مدیریت استان، نرخ تجاری‌های شهری به این منطقه نیز سرایت کند.
وی با اشاره به تلاش شورای اسلامی شهر قم برای احیای بافت فرسوده گفت: با ارائه مشوق دو طبقه تشویقی در بافت‌های فرسوده، تراکم ساختمان حداکثر ۴ طبقه می‌شود، این در حالی است که در کلان‌شهرهای دیگر مجوز ۷ طبقه تراکم نیز صادرشده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: محدوده بافت فرسوده قم ازنظر استحکام قابل‌قبول نیست و در صورت بروز زلزله، وقوع بحران دور از انتظار نیست و ایمن‌سازی در آن‌ها بشدت مورد مطالبه است.
وی خاطرنشان کرد: قم نیازمند توسعه محدوده شهری است، چراکه قم یکی از پرتراکم‌ترین شهرهای کشور است و جمعیت ساکن در یک فضای بسته زندگی می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر قم همچنین بیان داشت: قم به خاطر موقعیت جغرافیایی ترافیک شمال به جنوب کشور را پوشش می‌دهد و لازم است تا پایانه‌های مسافربری آن باقدرت دنبال شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.