06:16

1403/01/30

انجمن عکاسان قم بازگشایی شد/ تعطیلی کلاس‌های آموزشی

به گزارش شر پردیسان به نقل از مهر، ابراهیم سلیمانی با اشاره به بازگشایی بخشی از مراکز هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و قوانین و مقررات اعلام شده، اظهار کرد: انجمن عکاسان قم با رعایت ضوابط لازم به ویژه رعایت فاصله گذاری اجتماعی از امروز اول اردیبهشت‌ماه به اعضای این انجمن خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به ساعت کار انجمن عکاسان در شرایط فعلی بیان کرد: این انجمن تا اطلاع ثانوی فقط عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فعالیت خواهد داشت.

رئیس انجمن عکاسان استان قم همچنین با بیان اینکه تاریخ کارت عضویت اعضا به پایان رسیده است، تصریح کرد: عکاسان برای صدور کارت عضویت در ۶ ماه نخست امسال فقط تا دهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ ذکر شده تمدید نخواهد شد، گفت: از اعضای انجمن عکاسان قم تقاضا داریم تنها در مهلت تعیین شده با مراجعه به انجمن نسبت به تمدید کارت عضویت خود اقدام نمایند.

سلیمانی یادآور شد: اعضای انجمن عکاسان قم برای ارتقا گروه نیز می‌توانند با ارائه ۱۰ عکس برتر از آثار جدید، گواهی تحصیلات دانشگاهی و گواهی کسب رتبه اول تا سوم جشنواره‌های معتبر اقدام کنند.

رئیس انجمن عکاسان استان قم به برگزاری کلاس‌های انجمن عکاسان قم اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی برگزاری کلاس‌های آموزشی این انجمن تعطیل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.