19:08

1403/01/31

با خودت چه کردی انگلیس؟!

به گزارش شهرپردیسان به نقل از به مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

خبرگزاری های غربی با نوعی ذوق زدگی عجیب گزارش دادند: “پس از توقیف نفتکش Stena Impero توسط ایران، نخستین نفتکش انگلیسی امروز از تنگه هرمز عبور کرد”.

شرایط به گونه ای است که انگلیسی ها باید برای توقیف نشدن کشتی ها یشان و عبور از تنگه هرمز جشن بگیرند! حالا همان ها دنبال واسطه می گیرند تا درگیری سر نفتکش ها را آبرومندانه تمام کنند و حال آن که روز اول، کلی لاف  زدند و قیافه ابرقدرت ها را به خود گرفتند.

می گویند کسی قمپز در می کرد و می گفت؛ برای شکار شیر به جنگل رفتم ولی فشنگ درون لوله تفنگ گیر کرد و … خلاصه شیر اومد و بنده رو خورد. گفتند؛ ولی تو که هنوز زنده ای؟ او هم با دست بر سر خود کوبید و گفت؛ آخه این هم شد زندگی؟!

با خودت چه کردی بریتانیای کبیر، که زمانی بر اقیانوس ها حکمرانی می کردی اما حالا در دنیا به عنوان بریتانیای صغیر از تو یاد می کنند؟! تو که استاد همه فریبکاران بودی، گول چه کسی را خوردی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.