18:44

1403/02/05

بررسی مسائل اولویت دار پردیسان در نشستی به ریاست استاندار قم/ تاکید شاهچراغی بر آزادسازی اراضی با کاربری آموزشی، فرهنگی و تجاری درپردیسان

استاندار قم در جلسه ی بررسی مسائل اولویت دار پردیسان، با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی، فرهنگی و تجاری در شهرک پردیسان گفت: مدیران استان باید در راستای آزادسازی و تامین اراضی مورد نیاز اهتمام داشته باشند.

به گزارش شهرپردیسان، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه پیگیری و بررسی مسائل پردیسان که در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این منطقه برگزار شد، با اشاره به اهم مباحث و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: در یک بازه ی سه ماهه  این مصوبات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی پردیسان در حوزه های مختلف بیان کرد: اراضی فریز شده برای کاربری های مختلف باید در اولین فرصت آزادسازی شوند.
شاهچراغی با بیان این که فرماندار قم مسئول پیگیری مصوبات این جلسه خواهند بود گفت: مدیران دستگاه های دولتی ملزم به پاسخگویی به فرماندار در راستای پیگیری حل مسائل و موارد مصوب خواهند بود.
مقام عالی دولت در استان قم تصریح کرد: از ظرفیت های ملی نیز برای حل مشکلات و زیرساخت های استان استفاده خواهد شد.

استاندار قم در ادامه با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در شهرک پردیسان افزود: دولت آمادگی تامین اراضی مورد نیاز با کاربری آموزشی را دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت، بایستی از ظرفیت خیرین برای ساخت و تجهیز اماکن آموزشی استفاده شود.
در این جلسه مسایل زیرساختی پردیسان در حوزه ی زمین های با کاربری تجاری جهت برخی اصناف ضروری از جمله نانوایی ها؛ مشکلات راه و آسفالت محلات پردیسان؛ کمبود زیرساخت های آموزشی و کتابخانه ها؛ مسائل فرهنگی و اجتماعی شامل کمبود مجتمع های فرهنگی، طراحی المان های مزار دو شهید گمنام پردیسان و راه اندازی مرکز مهر خانواده پردیسان؛ اشتغال و معیشت شامل راه اندازی شهرک مشاغل، افزایش درآمد شهرداری پردیسان و ایجاد بازارچه ی محلی و مباحث سیاسی و امنیتی شامل تشکیل کارگروه ارتقاء پردیسان به شهر، استقرار نماینده دستگاه های دولتی، تشکیل کارگروه بررسی مسائل پردیسان در استانداری و افزایش کلانتری ها مورد بررسی قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.