16:24

1403/01/09

برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با هفته جوان در قم آغاز شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مشاوره رایگان، کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه و برپایی اردوی هویتی همزمان میلاد حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان در این استان خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان، محسن فارسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،  بیان کرد: برنامه “جوان ایرانی، ایران آینده و راهبران گام دوم انقلاب” به همراه غبارروبی گلزار شهدا با حضور جوانان، جشن جوانان و آینده سازان گام دوم انقلاب و محفل انس با قرآن کریم به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه “جوان ایرانی، جهاد تبیین و دستاوردها” برنامه مهم دیگر استان به مناسبت هفته جوان است، ادامه داد: دیدار با مراجع تقلید با حضور جوانان،پخش تولیدات رسانه ای با موضوع گام دوم انقلاب و جهاد تبیین از رسانه های استانی و همایش جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: :جوان ایرانی، امید به آینده و نسل ما می‌توانیم” عنوان برنامه‌ دیگری است که امروز همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع)‌ ترتیب خواهد یافت.برگزاری مراسم جشن روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) ویژه جامعه ورزش و جوانان و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب ویژه جامعه ورزش و جوانان استان در این راستا پیش بینی شده‌است.

فارسی، با بیان اینکه “جوان ایرانی، حکمرانی نوین و مشارکت اجتماعی” روز شمار چهارمین روز از هفته جوان نامگذاری شده‌است، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا با حضور جمعی از جوانان و اردوی هویتی ویژه جوانان با مشارکت سمن ها و تشکل های مردم نهاد در این خصوص در نظر گرفته شده‌است.

وی با اشاره به شعار پنجمین روز از هفته جوان با عنوان”جوان ایرانی، خانواده پایدار و زندگی سالم”، اظهار داشت: جشن‌های ویژه دختران، برنامه هایی در خصوص خانواده، زندگی پایدار و سالم و اهداء خون با حضور تعدادی از جوانان ۲۵ اسفندماه برگزار خواهد شد.

فارسی از “جوان ایرانی، مطالبه گری و مسئولیت” شعار دیگر هفته جوان امسال یاد کرد و گفت: درهمین خصوص نشست سمن‌های کارآفرین جوان با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و پاکسازی طبیعت با حضور جوانان قمی نیز روز ۲۶ اسفندماه ترتیب می‌یابد.

وی با اشاره به شعار “جوان ایرانی، هویت، مهدویت” در آخرین روز از هفته جوان امسال، گفت: همزمان با ۲۷ اسفندماه و روز نیمه شعبان برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر مسجد مقدس جمکران با مشارکت سمن های جوان و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع جوان و مهدویت پیش بینی شده‌است.

وی بیان کرد: همزمان با هفته جوان نمایشگاه عفاف و حجاب اداره کل ورزش و جوانان قم در سطح فرهنگسرای جوان و سایر خانه های جوان استان برپا خواهد شد.

هفته جوان از روز یکشنبه ۲۲ اسفند آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.