14:16

1403/01/31

برگزاری بیش از هزار مراسم عقد ازدواج در حرم حضرت معصومه(س)

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: اتاق عقد حرم مطهر از ابتدای سال جاری تا انتهای بهمن‌ماه میزبان هزار و 60 زوج جوان بوده است.

به گزارش شهرپردیسان، با اشاره به برگزاری هزار و 60 مراسم ازدواج از ابتدای سال جاری تا انتهای بهمن‌ماه اظهار کرد: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت از ماه ربیع‌الاول با تغییر دکوراسیون و چینش جدید سفره عقد هر روز بجز ایام عزاداری اهل بیت(ع) با ظرفیت دو اتاق عقد از ساعت ۱۱ الی ۱۸ به صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: برای هماهنگی اتاق عقد حرم مطهر، زوجین باید مقدمات ثبت و آزمایشات مربوطه را انجام داده و سپس حداقل ۱۰ روز قبل از تاریخ عقد با مراجعه به نشانی اینترنتی www.amfm.ir/wed فرم رزرو اتاق عقد را دانلود کرده و پس از تکمیل آن را به تایید محضردار برسانند.

وی افزود: زوجین باید پس از تکمیل فرم، آن را به ایمیل amfmwed@Gmail.com ارسال کنند و سپس منتظر تماس کارشناسان اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت جهت هماهنگی‌های بعدی باشند.

آمره یادآور شد: مجاوران و ساکنین شهر مقدس قم نیز می‌توانند علاوه بر روش بالا، پس از تایید محضردار فرم را به‌صورت حضوری به کارشناسان اتاق عقد تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت همراهان عروس و داماد برای حضور در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت حداکثر ۱۰ نفر است، گفت: از ورود بیش از 10 نفر جلوگیری می‌شود و استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز الزامی است؛ ورود افراد دارای علائم سرما خوردگی به اتاق عقد حرم مطهر و پذیرایی هرگونه خوراکی اعم از شیرینی و شکلات حتی به صورت محدود ممنوع است.

آمره اضافه کرد: با توجه به تقاضای زائران گرامی برای استفاده از اتاق عقد و ضرورت ضدعفونی کردن محل، حضور به‌ موقع و خروج رأس موعد مقرر ضروری است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.