04:08

1403/02/06

بهره‌برداری از مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی

آیین بهره‌برداری از 38 پروژه شهرداری قم در ادامه اجرای طرح بزرگ “قم در مسیر تحول”، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از شهرنیوز، آیین بهره‌برداری از 38 پروژه مختلف شهرداری قم در ادامه اجرای طرح بزرگ “قم در مسیر تحول”، امروز سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قم، دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی امام‌جمعه پردیسان، ذاکریان فرماندار قم، سعادتمند، محرری و امراللهی اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهری در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

بهره‌برداری از مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی به همراه ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم، افتتاح ساختمان اداری منطقه یک و بازگشایی خیابان شهدای شهرداری و به همراه دیگر پروژه‌های معاونت معماری و شهرسازی و منطقه یک شهرداری قم بااعتباری بالغ‌بر 6200 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در این مرحله طرح بزرگ “قم در مسیر تحول”، 218 پروژه بااعتباری بالغ‌بر29000 ميليارد ريال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.