17:18

1403/01/31

تسریع در واگذاري اراضي 32 و 48 هكتاري پردیسان نیازمند تعامل بیشتر بین شهرداری و سازمان های متولی است

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار قم با تاكيد بر ضرورت تلاش برای تسریع در واگذاری و آماده سازی اراضي 32 و 48 هكتاري پردیسان گفت: تحقق این مهم، در گرو همکاری و تعامل بیشتر بین شهرداری با سازمان ها و ادارات متولی است.

به گزارش شهرپردیسان، ابراهيم معتمدي معاون هماهنگي امور عمراني استاندار قم در جلسه ستاد بازآفريني شهري كه صبح بكشنبه در سالن بقيه الله استانداري برگزار شد، با بيان اينكه اراضي 32 و 48 هكتاري براي اصلاح بافت فرسوده،ساماندهی اطراف حرم مطهر و سكونت گاه هاي غيررسمي در نظر گرفته شده است گفت: مديران استان براي ايجاد ارزش افزوده در اين اراضي هم نظر و متفق القول هستند.
معتمدي با تاکید بر اهمیت ارزش افزوده این زمین ها افزود: انبوه سازي در بخشي از اين اراضي مي تواند ضمن ايجاد ارزش افزوده، زمينه ي كاهش بخشي از دغدغه هاي شهروندان در زمينه ي تامين مسكن را فراهم كند.
وي بروزرساني طرح هاي شركت هاي خدماتي از جمله آب، برق و گاز را نيز ضروري دانست و تصريح كرد: فرايند واگذاري اراضي به شهرداري بايد به صورت دقيق در كميته ي فني استان مشخص شود.
معاون استاندار قم خاطرنشان كرد: از آنجا كه اراضي 32 هكتاري به عنوان پشتيبان سكونت گاه هاي غيررسمي و خانه هاي واقع در حريم دكل در نظر گرفته شده است لذا تصمیم گیری در خصوص مباحث اجرايي آن نیز بايد با حساسيت ويژه آن انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.