02:04

1403/01/31

تصمیمات کاربردی برای آماده‌سازی اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان قم برای طرح‌های بازآفرینی شهری

به گزارش شهرپردیسان به نقل از شهردرای قم، رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: با جلسات و تصمیمات گرفته‌شده طی دو ماه گذشته، روند آماده‌سازی اراضی 32 و 48 هکتاری و بسترسازی جهت بازآفرینی محلات هدف، وضعیت مطلوب‌تری به خود گرفته است.

فهیمه فتاحی زاده در جلسه ستاد بازآفرینی استان که در سالن جلسات سازمان قطار شهری برگزار شد، اظهار داشت: برای آماده‌سازی اراضی ۴۸ هکتاری جلسات متعددی طی روزهای اخیر برگزار شده که تصمیمات آن به‌زودی نهایی خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مجوز ماده ۴ سازمان بهسازی نیز نهایی شده که می‌تواند در خصوص آماده‌سازی و اجرای عملیات عمرانی در اراضی ۳۲ هکتاری پردیسان بر تسریع در بازآفرینی محلات هدف، به کمک مسئولان استانی و مدیران شهری بیاید.
رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی قم تصریح کرد: با جلسات و تصمیمات گرفته‌شده طی دو ماه گذشته، روند آماده‌سازی اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری و بسترسازی جهت بازآفرینی محلات هدف وضعیت مطلوب‌تری به خود گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.