14:04

1403/02/06

تکمیل پیش از موعد ورزشگاه پردیسان قم با کار جهادی

وزیر ورزش و جوانان در دیدار استاندار قم به رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور داد با انجام «کاری جهادی» استادیوم پردیسان تا قبل از زمان از پیش تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  در این دیدار استاندار قم درباره مسائل زیر ساختی، امکانات و سرانه ورزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان که از گذشته باقی مانده، با وزیر ورزش و جوانان به گفت‌وگو پرداخت.

دکتر سجادی در این جلسه به رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دستور داد با انجام «کاری جهادی» استادیوم پردیسان تا قبل از زمان از پیش تعیین شده تکمیل شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم گفت: به غیر از وظایف موجود در تکمیل پروژه‌های ورزشی، آماده هرگونه همکاری با استان قم هستیم و هر امکانی لازم باشد در دو حوزه ورزش و جوانان در اختیار استان قرار خواهیم داد.

دکتر سجادی با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان قم گفت: توصیه ما به تمامی روسای فدراسیون‌ها و مدیران کل استانی این است که ورزش را با ایده و خلاقیت بین مردم بیاورید. در این زمینه‌ هم هر کمکی لازم باشد وزارت ورزش و جوانان پای کار است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.