11:14

1403/01/31

حریق بیمارستان مادر پردیسان قم مهار شد/ مصدومیت دو نفر در حادثه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: حریق بیمارستان مادر پردیسان قم، دو کارگر مصدوم برجای گذاشت.

 

به گزارش شهرپردیسان، حمید کریمی، با اشاره به حادثه آتش سوزی در بیمارستان مادر، اظهار داشت: راس ساعت ۲۰ و ۴۸ دقیقه خبر آتش سوزی در بیمارستان مادر که در شهرک پردیسان در حال ساخت است به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: پس از اطلاع رسانی، بلافاصله خوردوهای عملیاتی به محل اعزام شدند که راس ساعت ۲۰ و ۵۱ دقیقه اولین خودروی عملیاتی اعلام حضور و درخواست نیروی های کمکی کرد.

کریمی تصریح کرد: در جهت اطفای حریق، ده خودروی عملیاتی سنگین و یک نردبان نجات و ۴۰ آتش نشان به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: حریق از یکی از اتاقک‌های کارگاهی که کارگران مشغول به کار بودند، شروع شده و توسط سقف کاذب به طبقات فوقانی سرایت کرده و خوشبختانه با حضور به موقع همکاران حریق اطفاء شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: دود در تمامی طبقات پخش شده بود و همکاران به طبقات فوقانی اعزام شدند و مسیرهای خروجی را باز کردند و به صورت کلی در همه طبقاتی منفی و فوقانی به جستجو پرداختند تا حریقی نباشد و کارگری محبوس نمانده باشد.

کریمی عنوان کرد: در این حادثه دو کارگر به صورت جزئی مسدوم که تحویل اورژانس شدند؛ در ساعت ۱۱ شب حریق به طور کامل اطفاء شد و پس از آن مشغول تخلیه آتش نشانان شدیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.