19:58

1403/02/06

حضور ۳ کاراته کای قمی در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان

سه کاراته‌کای قم برای شرکت در چندین رویداد مهم جهانی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

به گزارش شهرپردیسان، مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی مردان روز ۱۵ فروردین ماه در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران برگزار شد که مرتضی نعمتی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم با شکست رقبای خود جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورد.

اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور دوشنبه هفته آینده به میزبانی آکادمی ملی المپیک در تهران آغاز می‌شود که در این بین علی اکبر بختیاری از باشگاه انقلاب در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، مرتضی نعمتی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم و محمود نعمتی در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم هر دو از باشگاه استقلال سه نماینده کاراته استان قم در این اردو حضور دارند.

 ملی پوشان کاراته ایران در دو بخش بانوان و آقایان در سالجاری به مسابقات  کاراته وان پرتغال از ۲ تا ۴ اردیبهشت، کاراته وان مراکش از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت، بازیهای جهانی کاراته از ۱۷ تا ۱۸ تیر، مسابقات قهرمانی آسیا از ۵ تا ۹ مرداد، بازیهای کشورهای اسلامی از ۱۹ تا ۲۰ مرداد ، کاراته وان آذربایجان از ۱۱ تا ۱۳ شهریور، بازیهای آسیایی هانگژو چین از ۲۰ تا ۲۲ شهریور و آخرین مرحله کاراته وان ۲۰۲۲ از ۱۵ تا ۱۷ مهر اعزام خواهند شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.