10:16

1403/02/01

خسارت ۶۰ میلیارد ریالی چهارشنبه‌سوری به تابلوهای ترافیکی شهر قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از برآورد خسارت وارده به تابلوهای ترافیکی و هدایت مسیر در چهارشنبه‌سوری سال 1400 خبر داد و گفت: متأسفانه در چهارشنبه آخر سال گذشته به بیش از 500 مترمربع تابلوهای نصب‌شده در سطح شهر خسارت واردشده است که رقمی بالغ‌بر 60 میلیارد ریال می‌شود.

به گزارش شهرپردیسان، حسین شعبان‌زاده با اشاره به برآورد خسارت به تابلوهای ترافیکی و هدایت مسیر در سطح شهر گفت: متأسفانه در چهارشنبه آخر سال گذشته به بیش از ۵۰۰ مترمربع تابلوهای نصب‌شده در سطح شهر خسارت واردشده است که رقمی بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال  می‌شود.

وی با بیان اینکه این متراژ تابلو می‌توانست کمبودها یا استانداردسازی تابلوهای ترافیکی در سطح معابر را تا حدود زیادی برطرف نماید تصریح کرد: اما با این خسارت‌ها، باید در زمینه تعویض و تعمیر تابلوها هزینه گردد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با خسارت واردشده ۲۰ درصد از بودجه عمرانی و ترافیکی سازمان در سال ۱۴۰۱ صرف تعویض تابلوهای خسارت‌دیده خواهد شد.

به گفته وی، بسیاری از اقدامات و طرح‌های سازمان ترافیک با هدف افزایش ایمنی و بهبود عبور و مرور شهری صورت می‌گیرد که خسارت به این اقدامات و طرح‌ها، ضمن وارد آوردن خسارت مالی، ایمنی و کیفیت عبور و مرور شهر را مخدوش نموده و زمینه بروز خسارت‌های احتمالی بیشتری است.

شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم می‌خواهیم که با حفظ و نگهداری از امکانات ترافیکی و تجهیزات نصب‌شده در سطح معابر از بروز خسارت و هدر رفت بیت‌المال جلوگیری نمایند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.