04:51

1403/01/31

خطیب جمعه پردیسان: بدون تضمین قطعی و راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها نباید توافق کرد

نماز جمعه پردیسان

به گزارش شهرپردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ 29 بهمن ماه 1400 با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم تبریز و تأکید ایشان بر نیازهای آینده کشور از جمله نیاز به انرژی هسته‌ای گفتند: اگر به این نیازها توجه نکنیم از قافله پیشرفت عقب خواهیم ماند، چون کشورهای دیگر وقتی به این تکنولوژی‌ها دست پیدا می‌کنند، دیگران را محروم می‌کنند، اما ما وقتی به این تکنولوژی‌ها دست پیدا می‌کنیم دیگران و از جمله محرومان و مستضعفان عالم را هم بهره‌مند می‌کنیم.

حجت الاسلام حامدی افزود: دشمن حاضر نیست خواست ایران برای راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها را در مذاکرات بپذیرد و به ما تضمین بدهد. این یعنی دموکرات و جمهوری‌خواه سر و ته یک کرباس هستند و این را صراحتاً اعلام می‌کنند.

وی افزود: آمریکا به توافق نیاز دارد و از سوی دیگر قصد عقب‌نشینی از مواضع خود هم ندارد. ایران یا توافقی را امضا می‌کند که تضمین داشته باشد و راستی آزمایی شود و یا توافقی در کار نخواهد بود. اگر روند به این شکل ادامه پیدا کند ما باید از مذاکره دست برداریم.

امام جمعه پردیسان در پایان با اشاره به وجود خانواده‌های متعدد تحت پوشش کمیته امداد در پردیسان، از عموم مردم و خیرین خواست نسبت به تقبل هزینه‌های ایتام به کمیته امداد کمک کنند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.