12:56

1403/02/06

در خطبه جمعه پردیسان مطرح شد: دهه فجر، بهترین فرصت تبیین برکات انقلاب اسلامی

به گزارش شهر پردیسان، حجت الاسلام و المسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مورخ ۸ بهمن ماه ْ۱٤٠٠ با اشاره به بیانات رهبری در جمع مداحان گفت: برنامه ائمه جهاد تبیین بود و محل آن هیئت بود. هیئات ما باید این را به عنوان ملاک قرار دهند. هیئت طراز در این راستا یعنی تبیین و پاسخگویی به شبهات قرار دارد.

خطیب پردیسان با گرامیداشت ایام دهه فجر این ایام را بهترین فرصت برای جهاد تبیین دانست و گفت: تلاش دشمن تصویرسازی مثبت از رژیم طاغوت و تصویرسازی غلط از نظام اسلامی است. باید مروری داشته باشیم بر برکات انقلاب و همه در این باب مسئولیت داریم.

وی با اشاره به حملات وحشیانه سعودیها به یمن گفت: گوش مجامع بین المللی کر است و خبرهای این جنایات را نمی‌شنوند. در یک حمله قریب به نود نفر غیرنظامی شهید شدند. ما این جنایتها را که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس و مصر رخ میدهد محکوم می‌کنیم.

امام جمعه پردیسان با تبریک ولادت امام باقر علیه السلام ماه رجب را از ماه های مهم و ارزشمند دانست و گفت: روزه این ماه بسیار سفارش شده و شب لیلة الرغائب پیش روست که ان شا ء الله از آن بهره‌مند شویم.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.