18:23

1403/02/06

فردوس قم روی نوار شکست

فردوس قم در ادامه بازی‌های ناامیدکننده خود این بار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب مقاومت البرز شد.

به گزارش شهرپردیسان، در ادامه بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز دو تیم مقاومت البرز و فردوس قم در شهر کرج به مصاف هم رفتند که این رقابت مهیج و جذاب در نهایت به سود تیم میزبان به پایان رسید.

فردوس قم در حالی این رقابت مهم وسرنوشت ساز را به مقاومت البرز واگذار کرد که در دقایقی از بازی با اختلاف دو گل از رقیب خود جلو بود؛ این برای چندمین هفته متوالی است که فردوس قم در دقایق پایانی بازی برده را با باخت عوض می کند.

در این بازی شهاب طالبی، علیرضا ابوالقاسمی، علیرضا ابوالقاسمی و سهیل جامدی برای مقاومت البرز و مسعود عباسی، مهران رضاپور و شهاب بشری ۴ گل فردوس را به ثمر رساندند.

فردوس قم تا پایان هفته بیست و چهارم با ۶ برد، ۷ مساوی و ۱۱ باخت و کسب ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول جا خوش کرده است.

نماینده قم در هفته بیست و پنجم لیگ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم قدرتمند و رده دومی مس سونگون و در هفته بیست و ششم نیز جمعه ۲۰ اسفندماه جاری در سالن شهید بهشتی مشهد میهمان فرش آرا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.