07:48

1403/02/01

قدردانی امام جمعه پردیسان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام  از مردم پردیسان

شهرپردیسان- امام جمعه پردیسان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام از مردم پردیسان برای رقم زدن حماسه‌ای دیگر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ماه رجب قدردانی کردند.

به گزارش شهرپردیسان، متن پیام امام جمعه پردیسان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه الاسلام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّوَجَل

 

شکر و سپاس بی پایان خداوند قادر متعال را به پاس نعمت بی بدیل ملتی متدین، فهیم و زمان شناس و خلق حماسه ای دیگر در مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی.

سلام بر امام و شهيدان و درود بر فجر آفريناني که نهال انقلاب به همت والايشان به يادگار مانده است.

سلام بر شما رهروان راستين که با حضور آگاهانه و با بصیرت خویش تلاش و همت موثری در اجرای فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله داشته و با جهاد تبیینی و بصیرت افزایی حماسه‌ای دیگر در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ارزشمند ماه رجب رقم زدید و به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل نمودید.

ضمن خدا قوت، از مجاهدت‌ها و تلاش های خالصانه شما در راه آرمان‌های امامین انقلاب صمیمانه قدردانی نموده و توفیقات توأم با عزت و سربلندی شما را از بارگاه ربوبی مسئلت داریم.

 

امام جمعه پردیسان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.