16:33

1403/01/10

مدیرکل آموزش و پرورش قم: فعالیت مدارس استان از ۱۴ فروردین آغاز و عدم حضور دانش‌آموزان به منزله غیبت است

مدیرکل آموزش و پرورش قم با بیان اینکه مدارس با حضور همه دانش‌آموزان به صورت تمام وقت فعالیت می‌‌کنند گفت: حاضر نشدن دانش‌آموزان از روز ۱۴ فروردین در کلاس‌های درس به منزله غیبت محسوب می‌شود.

به گزارش شهرپردیسان، علیرضا رحیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه استانی ستاد کرونا که در تالار کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: با دستور رئیس جمهور فعالیت مدارس از 14 فروردین آغاز و به شیوه قبل از زمان شروع کرونا و با همان ضوابط و مقررات قبل باز ‌می‌گردد.

وی با بیان اینکه مدارس با حضور همه دانش‌آموزان و به صورت تمام وقت فعالیت می‌کنند، افزود: حاضر نشدن دانش‌آموزان از روز 14 فروردین در کلاس‌های درس به منزله غیبت محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک به همه دانش‌آموزان توصیه می‌شود اما افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند علاوه بر رعایت این موارد از صندلی تک نفره استفاده کنند.

رحیمی با بیان اینکه واکسن زدن الزامی نیست اما تزریق آن به منظور رعایت حقوق شهروندی و حفظ سلامتی خودشان صورت گیرد، ادامه داد: دانش آموزانی که بیماری حاد دارند با گواهی پزشک متخصص از حضور در کلاس معاف می‌شوند.

وی گفت: با آغاز آموزش حضوری در مدارس سامانه شاد تعطیل نمی‌شود و به بستری برای فعالیت‌های کمک آموزشی تبدیل خواهد شد و محتوای درسی در کلاس‌های درس ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه استفاده از ماسک برای اولیا مدارس، معلمان و دانش‌آموزان الزامی است خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای پذیرش دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.