13:07

1403/02/01

مدیرکل بنیاد مسکن استان: تحویل ۱۸۰ واحد اقدام ملی مسکن تا پایان خرداد در پردیسان

مدیر کل بنیاد مسکن استان از تحویل ۱۸۰ واحد مسکونی محله زیتون ۶ پردیسان تا پایان خرداد ماه در قالب طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای قم، داریوش بلدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان امروز در نشست خبری با اشاره به آغاز ساخت ۳ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن گفت: تا پایان خرداد ماه ۱۸۰ واحد مسکونی محله زیتون ۶ منطقه پردیسان تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: تا پایان شهریورماه هم ۹۶ واحد مسکونی محله‌های زیتون ۷ و ۸ و تا پایان امسال هم ۲۵۶ واحد مسکونی در محله زیتون ۹ و ۱۰ به بهره برداری می‌رسد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اقدامات این نهاد برای ساخت و مقاوم سازی خانه‌های روستایی گفت: تاکنون نیمی از واحد‌های مسکن روستایی در استان بهسازی و مقاوم سازی شده است.

 

داریوش بلدی با بیان اینکه برای امسال، نرخ تسهیلات بهسازی خانه‌های روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۵ درصد افزایش یافته است افزود: زمان بازپرداخت این تسهیلات در مدت ۲۰ سال در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: حدود ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در استان نیازمند بهسازی و مقاوم سازی است که باید تا ده سال آینده انجام شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در خصوص تامین مسکن خانواده‌های با ۲ معلول گفت: در روستا‌های استان ۲۲ خانوار با ۲ فرزند معلول در روستا‌های استان شناسایی شدند که برای تمامی این خانوار‌ها مسکن تامین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.