10:18

1403/02/06

مراسم احیاء شب نیمه شعبان در ۱۱۷ مسجد شهری و روستایی قم برپا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم بابیان اینکه برپایی مراسم احیاء شب نیمه شعبان در ۱۱۷ مسجد شهری و روستایی قطعی شده است، گفت: ۸۶ مسجد و حسینیه با ظرفیت نزدیک به ۱۰ هزار نفر برای اسکان زائران در ایام نیمه شعبان آماده‌سازی شده است.

به گزارش شهرپردیسان، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران،اظهار داشت: تاکنون 86 مسجد و حسینیه با ظرفیت نزدیک به 10 هزار نفر برای اسکان زائران در ایام نیمه شعبان آماده‌سازی شده است.

وی بابیان اینکه برپایی مراسم احیاء شب نیمه شعبان تاکنون در 117 مسجد شهری و روستایی قطعی شده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در 161 مسجد شهری و روستایی مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه برگزار می‌شود.

 

ایستگاه‌های صلواتی برای زائران پیاده نیمه شعبان در خراسان رضوی برپا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بابیان اینکه این اداره کل امسال در برنامه‌های نیمه شعبان نقش محوری دارد، بیان کرد: مجوز برپایی 79 موکب و ایستگاه صلواتی برای خدمت‌رسانی در سطح شهر قم صادرشده است.

شعبان زاده بابیان اینکه در ایام نیمه شعبان امسال 141 موکب در بلوار پیامبر اعظم(ص) جانمایی شده است، خاطرنشان کرد: 61 موکب متعلق به استان قم، 30 موکب اتباع خارجی از کشورهای افغانستان، سوریه، آفریقا و غیره و 50 موکب از 50 شهر سراسر کشور با هماهنگی شورای هیات‌های مذهبی استان‌ها برای خدمت‌رسانی به مشتاقان و زائران اعلام آمادگی کرده‌اند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.