22:12

1403/01/31

موقعیت ویژه پردیسان قم برای بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری/آمادگی مدیریت شهری برای همکاری با بخش خصوصی

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به موقعیت ویژه و مناسب این منطقه برای بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری گفت: ظرفیت‌هایی مانند بوستان غدیر، سرانه فضای سبز بالا به نسبت دیگر مناطق، سایت 50هکتاری بوستان ملل، موقعیت مکانی منطقه و… ازجمله مزایای پردیسان برای سرمایه‌گذاران است.

 

به گزارش شهرپردیسان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطه هشت قم، محمدحسین علی‌اکبری در حاشیه بهره‌برداری از پروژه خدماتی تفریحی کهکشان غدیر در بلوار الغدیر با اشاره به اهمیت بحث سرمایه‌گذاری در توسعه و پیشرفت شهر اظهار داشت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری مانند پروژه کهکشان غدیر باعث رونق و توسعه شهر می‌شوند.

 

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف آماده همکاری با سرمایه‌گذاران است، ابراز کرد: شهرداری قم همواره با مشوق‌های مختلف از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

 

وی در ادامه با به بهره‌برداری از پروژه کهکشان غدیر افزود: این مجموعه بیش از ۱۰هزار مترمربع زیربنا دارد که شامل کاربری‌هایی نظیر فوت کورت، سینما، تالار پذیرایی، شهربازی و… است.

 

علی‌اکبری با اشاره به موقعیت ویژه و مناسب این منطقه برای بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری گفت: ظرفیت‌هایی مانند بوستان غدیر، سرانه فضای سبز بالا به نسبت دیگر مناطق، سایت ۵۰هکتاری بوستان ملل، موقعیت مکانی منطقه و… ازجمله مزایای پردیسان برای سرمایه‌گذاران است.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.