00:16

1403/02/01

هزینه نگهداری فضای سبز پردیسان بیش از سایر مناطق است/ بخش قابل‌توجهی از انتظارات در پردیسان بر عهده راه و شهرسازی است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پردیسان تنها منطقه‌ای بوده که هزینه نگهداری فضای سبز آن بیشتر از خدمات شهری در منطقه و دیگر مناطق است و باید نگاه ویژه‌ای به موضوعات درآمدی این منطقه داشته باشیم.

به گزارش شهرپردیسان، عباس حلوایی زاده در جلسه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم که در منطقه هشت شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از هزینه‌های منطقه پردیسان مربوط به مسکن مهر است، اظهار کرد: هرسال هزینه‌های زیادی برای جدول‌گذاری، احداث انهار، روکش آسفالت و نگهداری خیابان‌های واقع در این طرح‌ها می‌شود و این در حالی بوده که شهرداری منبع درآمدی از این قسمت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این منطقه تنها منطقه‌ای است که هزینه نگهداری فضای سبز آن بیشتر از خدمات شهری است و باید نگاه ویژه‌ای به نکات کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه مردم از ما نمی‌پذیرند که اجرای برخی طرح‌ها و پروژه‌ها بر عهده مسکن و شهرسازی است، گفت: باید در اجرای طرح مسکن ملی و زیرساخت‌های آن این مسائل به‌صورت شفاف لحاظ شود تا بار آن تنها بر دوش شهرداری قرار نگیرد.

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.