21:05

1403/01/31

هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی نگهداری فضای سبز و خدمات شهری منطقه ۸ قم/مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه تا ۳ ماه آینده آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه هشت شهرداری قم هزینه بالای نگهداری فضای سبز این منطقه با توجه به وسعت بالای آن را مورد توجه قرار داد و گفت: سالانه بیش از 40 میلیارد تومان هزینه نگهداری فضای سبز و خدمات شهری منطقه بوده که رقم بالایی است.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از شهرنیوز، محمدحسین علی‌اکبری در بازدید سرزده دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم از منطقه هشت، با اشاره به بودجه این منطقه در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: بودجه منطقه هشت شهرداری در سال جاری ۱۱۱ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۴۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی در سطح منطقه است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳۴ پروانه ساختمانی در این منطقه صادر شده است، ابراز کرد: این منطقه در راستای آرشیوسازی پرونده‌ها موفق بوده و روزانه بیش از ۱۰۰۰ برگه اسکن و آرشیوسازی الکترونیکی می‌شود.

 

مدیر منطقه هشت شهرداری قم هزینه بالای نگهداری فضای سبز این منطقه با توجه به وسعت بالای آن را مورد توجه قرار داد و افزود: سالانه بیش از ۴۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری فضای سبز و خدمات شهری منطقه بوده که رقم بالایی است.

 

وی آخرین وضعیت ساختمان اداری و مجتمع فرهنگی ورزشی این منطقه را مورداشاره قرار داد و گفت: فاز نخست ساختمان اداری شهرداری منطقه تا پایان سال تکمیل می‌شود؛ همچنین با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌ها انجام‌شده مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه هشت تا سه ماه آینده آماده بهره‌برداری است.

 

3 پاسخ

  1. I have been browsing on-line greater than three hours today,
    yet I by no means found any attention-grabbing article like yours.

    It is pretty price sufficient for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made excellent
    content material as you did, the internet will probably be a lot more helpful than ever before.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.