22:28

1403/01/30

ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم نیمه اول سال آینده افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان این که مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان برای تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم واریز شد گفت: این ورزشگاه نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از ایرنا، ابراهیم سانی‌خانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سفر آیت الله رئیسی به قم برکات خوبی از جمله پرداختن به موضوع ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان داشت که این طرح چندین سال متوقف و اقدام مناسبی برای آن انجام نشده‌بود.

وی افزود: کل تخصیص طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان از سفر رئیس جمهور ۷۰۰ میلیارد ریال است که مرحله به مرحله آزاد می‌شود و با تکمیل هر فاز مراحل بعدی واریزی تکمیل می‌گردد.

وی ادامه داد: با واریز ۲۵۰ میلیارد ریال در مرحله اول، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور متولی کار است و چند ماهی است که اقدامات لازم را شروع کرده و سقف را به اتمام رسانده‌است.

سانی‌خانی گفت: مراحل تکمیل این ورزشگاه به خوبی طی می‌شود و تا پایان سالجاری عملیات عمرانی داخل مجموعه تمام خواهد شد.

وی تاکید کرد: بنا بر اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور طرح ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم در نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

وی گفت: احداث سقف ورزشگاه بخش مهمی از طرح بود که با تکمیل آن می‌توان به زودتر پایان یافتن طرح امیدوار شد.

طرح احداث ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) واقع در شهرک پردیسان، طی دومین سفر استانی دولت نهم به استان قم مصوب و در سال ۱۳۸۸ کلنگ آن زده شد.

این طرح در آن زمان لقب بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم را به خود اختصاص داد و قرار بود تا سال ۱۳۹۲ به مرحله بهره‌برداری برسد. با این حال پس از ۱۲ سال، جز اسکلت و سازه‌های کلی آن هیچ پیشرفتی نداشت.

آیت الله رئیسی دی ماه سال ۱۴۰۱ در قالب سفر استانی، به قم سفر کرد.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری  و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.