17:58

1403/02/05

پلمب یک نانوایی بربری با ۱۷میلیارد ریال تخلف در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم از پلمب یک واحد نانوایی بربری متخلف در این استان به جرم احتکار ۲۷۸ عدد کیسه آرد به ارزش ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی قم، محمد رضا حاجی رضا با اشاره به گزارش‌های رسیده مبنی بر تخلف یک واحد نانوایی بربری در خیابان تولید دارو قم افزود: صبح امروز بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با همکاری بسیج و همچنین هماهنگی با قاضی شعبه مربوطه به محل مراجعه و تعداد ۲۱۴ کیسه آرد با تخلف دریافت خارج از شبکه و ۶۴ کیسه نیز با تخلف عرضه خارج از شبکه از این واحد صنفی کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از احراز این تخلف با همکاری پلیس اماکن برای فرد متخلف پرونده تشکیل و این واحد صنفی پلمب شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان ارزش این محموله کشف شده را بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور به طور جدی با محتکران، متخلفان و کسانی که اقتصاد جامعه را نشانه رفته‌اند برخورد خواهیم کرد.

طی روزهای گذشته همچنین مسئولان استانی از شناسایی و کشف انباری با یکهزار و ۱۰۰ گونی آرد مشکوک به احتکار در ابتدای جاده کوه سفید خبر داده بودند.

 

کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در بازرسی تیم نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

سردار “بهادر اسماعیلی” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار در استان، تیم نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی به همراه نماینده تعزیرات، بازرس اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی مقام قضائی در محل حاضر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: طی بازرسی صورت گرفته، 10 هزار کیلوگرم برنج ایرانی و خارجی، 20 هزار قلم انواع مواد شوینده و بهداشتی، 2 هزار و 240 بسته ماکارونی700 گرمی، یک هزار و 800 کیلوگرم شکر، 850 کیلوگرم قند، 140 کیلوگرم چای خارجی قاچاق، 125 کیلوگرم گردو خارجی قاچاق و 100 کیلوگرم تخمه احتکار شده کشف شد.
وی ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را طبق نظر کارشناسان حدود 20 میلیارد ریال اعلام که در ادامه از متهم تحقیق و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد.
اسماعیلی تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از احتکار کالا توسط افراد سودجو، از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

یک پاسخ

  1. Tips to help you sleep cialis for sale delivery of Unc5B mAbs that specifically block Netrin 1 binding to Unc5B anti Unc5B 3, or that induce receptor internalization anti Unc5B 2, all led to BBB breakdown and reduced Wnt ОІ catenin signaling, while Robo4 mice displayed an intact BBB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.