09:40

1403/02/05

پیشرفت فیزیکی ۵۰درصدی مجتمع فرهنگی ورزشی پردیسان قم/اجرای پروژه با ۲۵۰۰ مترمربع زیربنا

به گزارش شهرپردیسان، محمد رمضانی با اشاره به نیاز منطقه و اهمیت ورزش و سلامت در جامعه اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان درصدد هستیم پروژه فرهنگی ورزشی پردیسان را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

وی در ادامه ابراز کرد: این مجتمع فرهنگی ورزشی واقع در بوستان محله یک مسکن مهر در بلوار بصیرت با زیربنای ۲۵۰۰مترمربع است که در فاز نخست تا مرحله اتمام اسکلت سازه اقدام شده بود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم میزان هزینه اجرای این پروژه را موردتوجه قرار داد و افزود: طبق برآوردهای بروز رسانی شده، بر اساس فهرست‌بهای سال گذشته جهت اجرای پروژه مذکور بالغ‌بر ۷۶میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به کاربری‌های متفاوت این مجموعه اذعان داشت: این سالن فرهنگی و ورزشی محل برگزاری انواع کلاس‌های آموزشی و ورزشی ازجمله کلاس‌های ورزشی عمومی و تخصصی و کلاس‌های فرهنگی و هنری است.

رمضانی خاطرنشان کرد: رخت‌کن، سرویس بهداشتی، حمام، بخش‌های اداری، پارکینگ عمومی و فضای سبز مجاور این سالن به مساحت بیش از ۵هکتار ازجمله قابلیت‌ها و پتانسیل‌های این مجموعه بوده که با بهره‌برداری از آن امیدواریم بتوانیم گام مؤثری در غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان برداریم.**

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.