20:19

1403/01/28

پیشرفت ۷۰ درصدی مجموعه فرهنگی ورزشی پردیسان قم

سرپرست شهرداری پردیسان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی محله یک مسکن مهر در این شهر خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از شهرداری منطقه هشت قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به نیاز پردیسان و اهمیت ورزش و سلامت در جامعه، اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، درصدد هستیم پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی  منطقه را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی واقع در بوستان محله یک مسکن مهر در بلوار بصیرت با زیربنای ۲۵۰۰متر مربع است، ابراز کرد: در فاز نخست تا مرحله اتمام اسکلت سازه اقدام شده بود.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به کاربری‌های متفاوت این مجموعه، تصریح کرد: این سالن فرهنگی و ورزشی محل برگزاری انواع کلاس‌های آموزشی و ورزشی از جمله کلاس‌های ورزشی عمومی، تخصصی و کلاس‌های فرهنگی و هنری است.

وی خاطرنشان کرد: رخت‌کن، سرویس بهداشتی، حمام، بخش‌های اداری، پارکینگ عمومی و فضای سبز مجاور این سالن به مساحت بیش از ۵ هکتار از جمله قابلیت‌ها و پتانسیل‌های این مجموعه بوده که با بهره‌برداری از آن امیدواریم بتوانیم گام موثری در غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان برداریم.

شایان ذکر است در راستای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه، هماهنگی لازم با معاونت فنی عمرانی شهرداری مرکز صورت گرفته است.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.