08:06

1403/01/31

کاشت بیش از ۱۵۲ هزار گلدان گل فصلی در پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از کاشت بیش از 152هزار گلدان گل فصلی در پردیسان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرپردیسان به نقل از روابط عمومی منطقه هشت شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به اهمیت زیباسازی هرچه بیشتر سطح شهر، اظهار داشت: کاشت انواع گل‌ها در سطح شهر به افزایش زیبایی و هم تلطیف شرایط آب و هوایی کمک شایانی می‌کند و شهرداری منطقه در این راستا اقدام به کاشت بیش از ۱۵۲ هزار گل فصلی در شش‌ماهه نخست سال کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این گل‌ها بیشتر در بوستان‌ها و میادین اصلی سطح منطقه کاشته شده است، افزود: این گل‌ها در تمامی بوستان‌های سطح منطقه، میدان علوم و شهدای فردو و بلوارهای اصلی شهر کاشته شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط اقلیمی و کمبود منابع آب در شهر قم محدودیت در کاشت چمن را در این شهر ایجاد کرده است، ولی رویکرد شهرداری بیشتر بر کاشت گل‌های فصلی و همیشه‌بهار در سطح بوستان‌ها و باغچه‌های معابر است.

2 پاسخ

  1. Vaccin rekommenderas till personer som ska resa till områden med pågående utbrott, vid sjukvårdsarbete i högendemiskt land och då man ska bo och umgås med lokalbefolkningen i högendemiska områden under en längre tid cheap cialis online canadian pharmacy The cream I use from NeuEve is made from herbs that are not estrogenic so its safe for the vulva area, the suppository for the vaginal walls is also made of the same herbs and I have great results from using that

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.