09:53

1403/02/06

کانون پرورش فکری پردیسان به نام شهید علی اصغر آقایی نام‌گذاری شد

همزمان با روز بزرگداشت شهدا و با حضور خانواده شهید علی اصغر آقایی، مرکز شماره ۱۰کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به نام این شهید مزین شد.

 

به گزارش شهرپردیسان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، آیین پرده‌برداری از یادمان شهیدعلی اصغر آقایی عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲۲اسفند همزمان با روز بزرگداشت شهدا ،با حضور خانواده این شهید والامقام در مرکز شماره ۱۰ کانون در پردیسان برگزار شد.

حامدحجتی مدیرکل‌کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قم، آقای‌زینل بیگ نماینده بنیادشهید وامور ایثارگران استان‌قم، بهرامی‌ مشاوراموربانوان آموزش‌وپرورش، هم رزمان‌ و جمعی ازمربیان واعضای نوجوان‌کانون در این مراسم‌حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم و پس از قصه گویی فاطمه رمضانی عضو کودک کانون، خواهر و هم‌رزمان شهید علی اصغر آقایی خاطراتی را از شهید بیان کردند.

 بختیاری یکی از همرزمان شهید در این مراسم، شهید  علی اصغرآقایی را الگوی واقعی برای نوجوانان دانست و تشریح کرد؛ از نویسندگان و مربیان ادبی درخواست دارم یک دوره قهرمان شناسی از شهدای نوجوان قم برگزار کنند.

قابل ذکر است در این مراسم از حسین اصغری فرزند شهیداکبر اصغری و ذیحساب سابق کانون قم تقدیر شد .

 در پایان این مراسم ضمن پرده‌برداری از یادمان شهید علی اصغر آقایی، از خانواده محترم این شهید بزرگوار نیز تقدیر شدوبه نام شهید علی اصغر آقایی  و شهید اکبر اصغری نهالی در محوطه مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم  کاشته شد .

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه حجاب و عفاف نیز برگزار شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرپردیسان به عنوان اولین پایگاه خبری رسمی پردیسان و با هدف اطلاع رسانی و پیگیری مشکلات این منطقه راه اندازی شده است. خواهشمندیم با عضویت در کانال ایتای شهرپردیسان ما را در پیگیری مشکلات این منطقه همراهی کنید.